12.Субару (1953)

Ѕвездите во значката Субару се всушност од вистинско со соѕвездие, кластерот Плејади. Избрана е од две причини – петте мали ѕвезди ги претставуваат петте компании што се собраа да ја создадат Фуџи Хеви Индустри, матичната компанија на Субару. Впрочем, на првиот претседател на компанијата му се допадна јапонскиот збор за соѕвездието на Плејади – Субару, што значи „да се собереме заеднои другото е историја.

11.Митсубиши (1873)

Oвој знак е комплициран. Компанијата е основана од Јатаро Ивасаки во 1873 година како бродска фирма. Тој го формираше беџот комбинирајќи ги трите наредени дијаманти од неговиот семеен грб со трите дабови лисја од кланот Тоса, неговиот прв работодавач. Зборот Мицубиши е комбинација од зборовите митсу (три) и хиши (воден костен). Зборот “хиши” често се користи во Јапонија и  се однесува на дијамантскиот облик. Соединувањето на  двата необични јапонски изрази резултираше со Митсубиши, трите дијаманти.

10.Lamborghini (1963)

Кога градителот на трактори Феручио Ламборџини за првпат започна со производство на земјоделска механизација, неговото лого беше триаголник со иницијалите на неговата компанија. Очигледно дека тој сака нешто покул за неговата автомобилска компанија, кога ја започна во 1963 година, па излезе со бесниот бик. Некои велат дека тоа се однесувало на хороскопскиот знак на Феручио Ламборџини – тој бил Бик – додека други велат дека бил опседнат со борбите со бикови и сакал да го искористи животното за знаците на неговите автомобили поради опасноста и возбудата на спортот. Како и да е, кога станува збор за врвни животни  на хаубата, бесен бик сигурно го победува коњот.

09.Мерцедес-Бенз (1925)

Логото на Мерцедес првпат се појави по спојувањето на Дајмлер Моторен Геселшафт и Бенц и Си од 1925 година. Требаше да ја симболизира доминацијата на компанијата над копно, море и воздух – Дајмлер во тоа време градеше мотори за авиони и чамци, но тоа првично бил избран од Пол и Адолф Дајмлер, инспириран од ознаките што ги правел нивниот татко Готлиб Дајмлер на разгледниците на градот Дојц за да им покаже на луѓето каде е неговата куќа. Фирмата, исто така,  ги заштитила авторските права за четирикрака ѕвезда, веројатно со цел да го заземе 4ртиот простор- вселената, но таа никогаш не била користена од Мерцедес. Фирмата му дозволи на Дојче Аероспејс да го користи во 80-тите години на минатиот век, телото што стана Европска компанија за аеронаутика и одбрана (ЕАДС), откако беше ребрендиран како Ербас СЕ.

08.Ферари(1929)

Кавалино Рампанте, или Коњот кој игра , непогрешливо стои за Ферари низ целиот свет, но не секогаш му припаѓаше на Ферари. Дизајнот, кој датира од полкот на Кралскиот Пиемонт во 1692 година, беше насликан во авионот на борбениот ас во Првата светска војна, Франческо Барака, кој почина во 1918 година. Кога италијанскиот возач на трки Енцо Ферари ја сретна мајката на Барака по неговата смрт, таа рече дека тој треба да го наслика коњот на неговите тркачки автомобили за среќа. Жолтата боја беше почит кон родното место на Ферари, Модена. Тоа беше 1923 година. Во 1929 година тој го започна својот тркачки тим, кој стана производител на автомобили во 1947 година.

07.Форд(1927)

Често се сметаше дека логото на Форд мора да биде потпис на Хенри Форд, но тој всушност беше создаден во 1907 година од главниот инженер на фирмата Чајлд Харолд Вилс со употреба на матрици што му припаѓаа на неговиот дедо. Од компанијата не добивме сина овална форма сè до 1927 година. Обидот за модернизација на беџот во 1966 година падна во вода, Форд се одлучи да го задржи својот доверлив знак со букви. Некако Синиот заоблен правоаголник едноставно не е толку привлечен.

06.Алфа Ромео(1910)

Дали знаевте дека Алфа е акроним? Анонима Ломбарда Фаббрика Аутомобили (буквално во превод на Ломбард Фабрика за автомобили plc) е основана во јуни 1910 година, пред да ја купи инженерот Никола Ромео во 1915 година. Фирмата користеше два симболи поврзани со Милано, црвен крст на бела позадина и змија. од грбот на семејството Висконти, кое владеело со Милано во 14 век. Змијата се нарекува бисион на италијански јазик, или тревана змија и е прикажана како јаде дете, за кое обично се смета дека е маварско (можеби змијата ќе изеде и второ) и се однесува на крстоносните војни од средниот век. Се разбира, сето тоа е многу невкусно, па затоа официјалнато објаснување на Алфа е дека тоа е всушност човек што излегува од змија и го симболизира повторното раѓање. Или добар ПР.

05.BMW(1917)

Дали е тоа пропелер од авион или се боите на баварското знаме? Има многу жестока дискусија за логото на BMW. Компанијата излезе од преименувањето на производителот на мотори на авиони Рап Моторенверке во 1917 година, а нејзиното прво лого се карактеризира со сино-бели квартови. Официјалното раскажување на БМВ за ова освестено ребрендирање потврдува дека навистина имало за цел да се користат боите на баварската држава, но дека тие морале да се променат за да не се прекрши локалниот закон за авторско право во тоа време со кој се забранува употреба на кој било државен грб на корпоративни логоа. Па, од каде потекнува поимот авионски за пропелер? Тоа датира од рекламата за авионските мотори на компанијата во 1929 година, на која е прикажано логото на BMW на ротирачките пропели на авионите на илустрацијата. БМВ не направи многу за да го обесхрабри митот во раните години, што значеше дека логото зафати голема популарност.

04.Шкода (1926)

Шкода е основана уште во 1859 година, во тогашното кралство Бохемија, сега позната како Чешка. Познато како Шкода работи, стана огромен индустриски конгломерат, голтајќи ја автомобилската компанија Лаурин-Клемент во 1924 година. Во 1926 година, раката за производство на автомобили на Шкода го усвои логото што го знаеме денес (но во сино) – толкувано на многу различни начини (пилешко во фенси фустан, некој?), но всушност претставува доенчиња од домородните американци, со пердуви и стрела.  Различните делови од делата беа добиени по Втората светска војна, делот за автомобили сега познат како Skoda Auto. Фолксваген ја презеде компанијата во 1991 година и ја смени бојата во зелена кога новата Фелиција беше лансирана во 1993 година.

03.АУДИ (1932)

Audi, DKW, Horch и Wanderer се споија за да формираат Auto Union во 1932 година, круговите што го претставуваат секој од четирите производители се обединија. Зад името Ауди се крие одлична приказна – Аугуст Хорч ја основа својата истоимена автомобилска компанија во 1899 година, откажувајќи се во 1909 година поради внатрешна расправија со неговиот директор. Започнувајќи ја својата нова компанија во 1910 година, тој одеднаш откри дека нема права да го користи своето име, но го погоди Ауди со очигледен удар на генијалност. Гледате дека Хорч е близу до германската команда за „слушај“, што ауди значи на латински – тоа не е ни германски збор. Auto Union 1000, кој беше пуштен во продажба во 1965 година, беше последниот од автомобилите на алијансата, новиот сопственик Фолксваген  претпочита да го користи името Ауди. Четирите прстени не беа соодветно преземени од Ауди сè до ребрендирање на компанијата во 1994 година.

02.Тојота (1989)

Логото на Тојота беше претставено дури во 1989 година за да се прослави 80-годишнината од постоењето на фирмата. Фирмата го опишува својот знак како три испреплетени овали, кои беа дизајнирани да бидат препознатливи „кога се гледаат директно и кога се гледаат во ретровизор“. Можеби мислите дека тоа е само Т, но секој овал е дизајниран со различна дебелина, оддавање почит на културата на калиграфија во Јапонија. Преклопувачките форми во средината се залагаат за доверба и надворешниот овал го означува светот што ја прифаќа Toyota. Дури и просторот помеѓу нив е значаен, „покажува бесконечни вредности“ на компанијата.

01.Волво(1926)

Знаете што велат за човек со голем имот… Не? Всушност, и покрај сличноста со симболот за машки пол, логото на Волво нема никаква врска со тоа. Тој го користи хемискиот симбол за железо за да ја симболизира „силата и моќта“ на своите автомобили. Компанијата е основана од шведската фирма СКФ, која прави лагери за автомобилската индустрија. Некои работници излегоа со името на Волво за подружницата, што на латински значи „Јас се тркалам“.